• 2

 

Он-лайн будинок юстиції для створення громадських об’єднань

1.Для попереднього розгляду документів з державної реєстрації створення громадського об’єднання зі статусом юридичної особи на сайті сервісу слід обрати розділ "Попередній правовий аналіз документів на реєстрацію громадської організації", для чого необхідно зайти на головну сторінку, під розділом "Реєстрація бізнесу та ГО" натиснути "зареєструвати" та обрати у цьому вкладенні вид суб’єкта "Громадська організація". Далі відкривається вікно "Попередній правовий аналіз документів на реєстрацію громадської організації" (посилання online.minjust.gov.ua/dokumenty/go.). На зазначеній сторінці потрібно заповнити всі необхідні відомості в розділах "Особисті дані", "Дані для особистого кабінету" та завантажити скан- копії документів, які мають подаватися для державної реєстрації, в розділі "Документи, які необхідно додати". Останнім етапом є відмітка про згоду на збір та обробку персональних даних, та натиснення позначки "подати заяву". Документи, подані таким способом, розглядаються протягом трьох робочих днів. Після отримання результату попереднього розгляду документів та усунення недоліків у документах (у разі їх наявності) документи можна подавати для державної реєстрації у паперовому вигляді (до центрів надання адміністративних послуг, поштовим відправленням або безпосередньо до територіального органу Міністерства юстиції України) та в електронному вигляді, скориставшись зазначеною послугою в Он-лайн будинку юстиції.

2.Для державної реєстрації створення громадського об’єднання зі статусом юридичної особи он-лайн на сайті сервісу необхідно увійти до особистого кабінету за допомогою електронного цифрового підпису, натиснувши "Вхід" в правому верхньому кутку сайту. Після чого слід заповнити особисті дані, в тому числі адресу електронної пошти, на яку у подальшому буде надсилатись інформація про хід розгляду заяви.

Надалі потрібно натиснути на розділ "Послуги" та обрати відповідну послугу – "Державна реєстрація створення громадської організації зі статусом юридичної особи". У новому вікні заповнюється заява про державну реєстрацію створення юридичної особи та завантажуються документи, які мають подаватися для державної реєстрації, у форматі PDF. Після сформування зазначеної заявки заявнику необхідно натиснути "подати заяву", накласти електронний цифровий підпис на заяву і відповідні документи та надіслати сформоване посилання на підписання засновникам такого громадського об’єднання. Коли всі необхідні підписи накладені на документи, заявка передається на розгляд до відповідного компетентного органу.

Документи, подані таким способом, також розглядаються протягом трьох робочих днів. За результатом їх розгляду приймається рішення або про державну реєстрацію створення громадського об’єднання, або про відмову у такій реєстрації. Інформація про стан розгляду поданої заявки та подальші результати її розгляду доступні в особистому кабінеті. Звертаємо увагу, що у разі виникнення питань технічного характеру щодо роботи Он-лайн будинку юстиції слід звертатися до державного підприємства "Національні інформаційні системи" за телефонами, вказаними на сайті.

У разі виникнення питань з державної реєстрації громадських об’єднань у Донецькій області Ви маєте можливість звернутись до відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Донецькій області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за телефонами 0626442500, 0626417446.Юстиція відкрита для людей!