• 2

 

Он-лайн будинок юстиції для створення громадських об’єднань

Проект Міністерства юстиції України "Он-лайн будинок юстиції" забезпечує можливість отримання певних послуг без контакту з представниками влади в електронному режимі, для цього достатньо зайти на сайт сервісу http://online.minjust.gov.ua.

До таких послуг відноситься, в тому числі, державна реєстрація створення громадського об’єднання зі статусом юридичної особи, яка здійснюється через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Донецькій області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).

Для того, щоб створити та зареєструвати громадську організацію за допомогою цього сервісу, є можливість подати документи для попереднього розгляду документів з державної реєстрації створення громадського об’єднання зі статусом юридичної особи або для державної реєстрації створення громадського об’єднання зі статусом юридичної особи он-лайн.

1.Для попереднього розгляду документів з державної реєстрації створення громадського об’єднання зі статусом юридичної особи на сайті сервісу слід обрати розділ "Попередній правовий аналіз документів на реєстрацію громадської організації", для чого необхідно зайти на головну сторінку, під розділом "Реєстрація бізнесу та ГО" натиснути "зареєструвати" та обрати у цьому вкладенні вид суб’єкта "Громадська організація". Далі відкривається вікно "Попередній правовий аналіз документів на реєстрацію громадської організації" (посилання online.minjust.gov.ua/dokumenty/go.). На зазначеній сторінці потрібно заповнити всі необхідні відомості в розділах "Особисті дані", "Дані для особистого кабінету" та завантажити скан- копії документів, які мають подаватися для державної реєстрації, в розділі "Документи, які необхідно додати". Останнім етапом є відмітка про згоду на збір та обробку персональних даних, та натиснення позначки "подати заяву". Документи, подані таким способом, розглядаються протягом трьох робочих днів. Після отримання результату попереднього розгляду документів та усунення недоліків у документах (у разі їх наявності) документи можна подавати для державної реєстрації у паперовому вигляді (до центрів надання адміністративних послуг, поштовим відправленням або безпосередньо до територіального органу Міністерства юстиції України) та в електронному вигляді, скориставшись зазначеною послугою в Он-лайн будинку юстиції.

2.Для державної реєстрації створення громадського об’єднання зі статусом юридичної особи он-лайн на сайті сервісу необхідно увійти до особистого кабінету за допомогою електронного цифрового підпису, натиснувши "Вхід" в правому верхньому кутку сайту. Після чого слід заповнити особисті дані, в тому числі адресу електронної пошти, на яку у подальшому буде надсилатись інформація про хід розгляду заяви.

Надалі потрібно натиснути на розділ "Послуги" та обрати відповідну послугу – "Державна реєстрація створення громадської організації зі статусом юридичної особи". У новому вікні заповнюється заява про державну реєстрацію створення юридичної особи та завантажуються документи, які мають подаватися для державної реєстрації, у форматі PDF. Після сформування зазначеної заявки заявнику необхідно натиснути "подати заяву", накласти електронний цифровий підпис на заяву і відповідні документи та надіслати сформоване посилання на підписання засновникам такого громадського об’єднання. Коли всі необхідні підписи накладені на документи, заявка передається на розгляд до відповідного компетентного органу.

Документи, подані таким способом, також розглядаються протягом трьох робочих днів. За результатом їх розгляду приймається рішення або про державну реєстрацію створення громадського об’єднання, або про відмову у такій реєстрації. Інформація про стан розгляду поданої заявки та подальші результати її розгляду доступні в особистому кабінеті. Звертаємо увагу, що у разі виникнення питань технічного характеру щодо роботи Он-лайн будинку юстиції слід звертатися до державного підприємства "Національні інформаційні системи" за телефонами, вказаними на сайті.

У разі виникнення питань з державної реєстрації громадських об’єднань у Донецькій області Ви маєте можливість звернутись до відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Донецькій області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за телефонами 0626442500, 0626417446.

Юстиція відкрита для людей!

У В А Г А

Державне підприємство «Національні інформаційні системи», відповідно до Наказу Міністерства юстиції України від 14 липня 2020 року № 2409/5 «Про деякі питання впровадження оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», з 17 серпня 2020 року впроваджує оновлене програмне забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (ЄДР, Єдиний державний реєстр). Враховуючи складність процесу впровадження оновленого програмного забезпечення ЄДР, а саме проведення міграції даних – ці роботи триватимуть близько тижня. Таким чином, починаючи з 18.00 7 серпня 2020 до 16 серпня 2020 не будуть працювати: - Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (повне відключення); - портал usr.minjust.gov.ua (повне відключення); - обмін даними між ЄДР та органами державної влади (повне відключення); - сервісна послуга у формі прикладного програмного інтерфейсу ЄДР (API) (повне відключення); - сервісна послуга з обробки статистичних та/або аналітичних даних (повне відключення); - «Он-лайн будинок юстиції» (у частині взаємодії з ЄДР); - публікація відкритих даних з ЄДР. Після впровадження оновленого ЄДР у промислову експлуатацію декілька днів може не відбуватись вивантаження відомостей у формі відкритих даних. Також, у зазначені дні робота інших реєстрів може бути нестабільною у зв’язку з великим навантаженням на IT-інфраструктуру ДП «НАІС».

ДО УВАГИ ГРОМАДСЬКИХ ОБ'ЄДНАНЬ!

28 квітня 2020 року набув чинності Закон України від 06 грудня 2019 року 361-IX "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", яким внесені зміни до низки нормативно-правових актів, у тому числі і до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" (далі – Закон про реєстрацію) та запроваджено деякі новели у сфері державної реєстрації.

Згідно з пунктом четвертим розділу Х Закону України від 06 грудня 2019 року 361-IX "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності.

Однією з новел є внесення змін до статті 9 Закону про реєстрацію та виключення громадських об'єднань з переліку юридичних осіб, відомості про кінцевих бенефіціарних власників яких не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр).

Також статтю 17 Закону про реєстрацію доповнено новими нормами та зобов'язано заявника для проведення певних реєстраційних дій (реєстраційні дії, для проведення яких подається заява) надавати державному реєстратору такі документи для встановлення відомостей про кінцевого бенефіціарного власника:

- структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства;

- витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження, - у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа - нерезидент;

- нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, - для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, - для фізичної особи - резидента.

Згідно із частиною 24 статті 17 Закону про реєстрацію форма та зміст структури власності встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері запобігання і протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, за погодженням з Міністерством юстиції України.

Разом з тим, станом на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, яким затверджена форма та зміст структури власності. У зв'язку з чим до дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності юридичної особи, подання державному реєстратору такого документу як структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства, не вимагається.

Про прийняття нормативно-правового акту, яким буде затверджена форма та зміст структури власності, Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) поінформує на власному вебсайті (https://kharkivobljust.gov.ua/) та в інших засобах масової інформації.

Нагадуємо, що згідно з пунктом 1 частини 7 статті 23 Закону України "Про громадські об'єднання" громадські об’єднання зобов’язані, серед іншого, зберігати і регулярно оновлювати інформацію, достатню для ідентифікації згідно з вимогами закону кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), засновників, керівників, членів керівних органів та довірених осіб громадського об’єднання, а також надавати її державному реєстратору у випадках та в обсязі, передбачених законом.

Також слід зазначити, що несвоєчасне подання державному реєстратору передбаченої Законом про реєстрацію інформації про кінцевого бенефіціарного власника або про його відсутність, або документів для підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника є адміністративним правопорушенням, та тягне за собою накладення штрафу на керівника юридичної особи або особу, уповноважену діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), від однієї тисячі до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Додаткову інформацію можливо отримати у відділі державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Донецькій області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за телефонами 0626417446, 0626442500 або за допомогою онлайн чату для громадських формувань за посиланням: https://kharkivobljust.gov.ua/online-chat-gf/.

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Харків)

Співпраця з Новогродівським міським центром зайнятості

В 2020 році Новогродівський міський центр зайнятості продовжує співпрацю з Центром надання адміністративних послуг з метою всебічного поінформування населення міста з правових питань. 18 лютого провідний юрисконсульт центру зайнятості надав консультації щодо законодавства про зайнятості населення, з питань працевлаштування або звільнення з роботи. Відвідувачі отримали інформацію щодо стану ринку праці міста, наявних вакансій, щодо можливостей служби зайнятості у сприянні започаткуванню власної справи, інноваційних підходів в обслуговуванні клієнтів, сучасних електронних сервісів служби зайнятості, можливостей професійного навчання зареєстрованих безробітних за направленням центру зайнятості. Правова обізнаність є запорукою збереження прав людини.

Співпраця з Новогродівським міським центром зайнятості

З метою всебічного інформування населення міста, в рамках співпраці Новогродівського міського центру зайнятості та Центру надання адміністративних послуг провідним юрисконсультом центру зайнятості щовівторка надаються консультації та правова допомога з питань працевлаштування або звільнення з роботи.

Відвідувачі отримують інформацію щодо стану ринку праці міста, наявних вакансій, щодо можливостей служби зайнятості у сприянні започаткуванню власної справи, інноваційних підходів в обслуговуванні клієнтів, електронних сервісів служби зайнятості, можливостей професійного навчання зареєстрованих безробітних за направленням центру зайнятості.

Кількість послуг які надає ЦНАП збільшується

28.11.2019 в Центрі надання адміністративних послуг проведено нараду щодо надання адміністративних послуг Новогродівського міського управління соціального захисту населення. В нараді прийняли участь адміністратори Центру, начальник та спеціалісти Новогродівського міського управління соціального захисту населення.

Продовжити